Učitelka lásky
Roztěkaný herec Frank Cooper potká sportovní agentku Mali Watersovou, která žije přítomností. Sblíží se v nejhorší možnou chvíli, protože Mali stojí zrovna tváří v tvář své smrtelnosti, a tak se musí oba naučit milovat a žít naplno.