Art Ache
Alex nesnáší moderní umění. Když se však zamiluje do půvabné francouzské umělkyně, dojde mu, že jediný způsob, jak si získat její srdce, je předstírat, že je také umělec. A aby svůj podvod dotáhl do konce, musí dokonce vyhrát soutěž v moderním umění.