komedie, krimi
Poté, co se čtyři neschopní spolubydlící nešťastnou náhodou zapletou do drogového konfliktu, musí během týdne prodat 22 kilogramů kokainu, aby urovnali vztahy s ruskými mafiány, kterým nyní dluží peníze.