Lea
Lea strávila celý život obklopená zločinem: její bratr je hlavou ’Ndranghety a její manžel jeho pravou rukou. Ale je odhodlaná udělat vše, aby její dcera měla jinou budoucnost. Obrátí se na policii a zmizí. Její dcera Denise teď musí zjistit, co se stalo, a přijít matčinu záhadnému zmizení na kloub.