I Nostri Figli
Elenu na Sicílii zavraždí bývalý manžel. Po Eleně zůstaly tři děti, které se soud chystá rozeslat do různých dětských domovů. Do péče by si je mohl vzít pouze Elenin bratranec Roberto se svou ženou Annou. Anna s Robertem děti adoptují, ale brzy vyjde najevo hrůzná pravda o smrti jejich matky.