Donald's Dog Laundry
Donald se pokusí nalákat Pluta, aby vyzkoušel jeho automatickou pračku psů, ale sám je nečekaně zachycen, vydrhnut a pověšen na šňůru, aby uschl.
Kačer Donald se pomocí gumové kosti snaží nalákat Pluta, aby vyzkoušel jeho mechanickou pračku psů. Když kost dělá Plutovi potíže, zkusí Donald jako návnadu hračku kočky, ale pak sám nečekaně do pračky spadne, je vydrhnut a pověšen na šňůru, aby uschl.