De Wit, Rosé en Roodtrip
Přední odborník na víno Harold Hamersma a spisovatel/herec Ronald Giphart jsou přáteli už celé roky. V této příjemné nové sérii opustí tato šarmantní dvojice studio a vydá se na cestu, aby prozkoumali proslulé vinařské oblasti.
Harold a Ronald projíždějí vinařství Jihoafrické republiky a pátrají po dokonalé půdě.
Naši dva pánové se při svém poslání o nalezení ideálního vína vrhnou do světa hroznů.
Harold a Ronald zjišťují, jestli se charakter vinaře může projevit v jejich víně.
Harold a Ronald se dozvídají o apartheidu a prozkoumávají jihoafrickou kulturu a diverzitu.
Harold a Ronald se dozvídají vše o marketingu vína a okusí nejdražší víno v Jihoafrické republice.