Zoals Alleen Oma Dat Kan
Recepty a tajné tipy k vaření se předávají z generace na generaci. Často jsou to prarodiče, kdo se se svými dětmi a vnoučaty dělí o tyto tipy a triky. Tyto speciální pokrmy mají své příběhy, které by neměly být ztraceny, a proto se Danny vrhne do kuchyně s babičkami a dědečky, aby připravil výjimečné rodinné recepty.