High Life at Low Temperatures
Lungau se nachází v rakouské oblasti zvané „Malá Sibiř“, kde ledové větry z vysokých vrcholů vytvářejí jedinečnou alpskou krajinu. Potůčky vytvářejí rašeliniště, vřesoviště a jezera a podporují rozmanitou faunu a flóru. V létě je zde rušno, hnízdí zde orli, loví hranostajové a rodí se mloci černí, ale v zimě přichází chlad.