dokumentární, přírodopisný
Od drsných krajin po hustou makchiu rozmanitý ekosystém Korsiky je domovem jedinečných druhů jako jsou mufloni a jeleni. Divoká zvěř, která je silně chráněna nezávislostí ostrova, prosperuje uprostřed skalnatých hor a opuštěných vesnic a je symbolem bohatého přírodního dědictví Korsiky.