Fleishman v průšvihu
Toby nedovolí, aby mu Rachel svým bezohledným odchodem zabránila v tom, aby šel na rande.
Toby se snaží zvládnout krizovou situaci, do které ho uvrhla Rachel, když mu nechala na krku děti.