Titěrná originální transportní služba
Tučňák Pip a plameňák Freddy jsou mladí letci v T.O.T.S., titěrné originální transportní službě, kde mají za úkol doručit rozkošná zvířátka jejich rodičům.
Tučňák Pip a plameňák Freddy právě získali nejlepší práci na světě, jsou mladými letci v T.O.T.S., titěrné originální transportní službě, kde mají za úkol doručovat rozkošná zvířátka jejich maminkám a tatínkům. Jako první nečapí doručovací tým se tito dva opeření přátelé mají hodně co učit, ale s Pipovou myslí a Freddyho srdcem dokážou, že nezáleží na tom, jaká máte křídla, ale na tom, co je pod nimi.