Le Dernier jour d’Automne
Žluté, červené a hnědé podzimní listí je nádherné, ale zima už klepe na dveře a lesní zvěř dokončuje přípravy na nevšední závod. Zima se ohlásí cinkáním ledu a pak zazní startovní signál pro zajíce, lišku, bobra, medvěda a spol. Na opatrně tažených, vlastnoručně vyrobených vozítkách si navzájem pomáhají šlapat do pedálů směrem k cíli a ke svým útulným zimním příbytkům.