Životní velikost
V této úžasné fantasy komedii září Lindsay Lohan a topmodelka Tyra Banks. Je to zábavný příběh o hračce, která se promění ve skutečnou živou panenku! Casey (Lohan) je po smrti maminky smutná a osamělá a udělala by cokoli, aby ji znovu viděla. Jenže kvůli sérii mystických nehod místo ní omylem oživí svou panenku Eve (Banks). A to navždy změní její svět! Tenhle kouzelný a hřejivý příběh o šťastné náhodě si s celou rodinou zamilujete.