Místo, za které stojí bojovat
Greg, policista u Agentury pro vnitřní bezpečnost, je vyslán, aby se pod falešnou identitou infiltroval do zóny určené k obraně. Tady se setkává s Myriam, ekologickou aktivistkou. Když ho po 18 měsících pošlou zpátky, najde tam Greg nejen Myriam, ale i jejich syna. Rozpolcený mezi svými profesními ambicemi a vzkvétající láskou musí Greg učinit rozhodnutí, které by mohlo všechno změnit. Čas běží a brzy vše zmizí.