Legendární zloděj aut Randall Memphis Raines (Nicolas Cage) musí oprášit své staré zlodějské řemeslo, aby zachránil svého mladšího bratra před hněvem krutého mafiána.
Dvě z největších hvězd hollywoodského nebe, drsný Nicolas Cage a svůdná Angelina Jolie, září v nadupané akční jízdě. Bývalý legendární zloděj aut Randall Memphis Raines (Cage) nechal svou minulost za zády a seká dobrotu. Pak ale musí své staré řemeslo oprášit, protože se jeho mladší bratr zaplete s krutým mafiánem. Se starou partou kamarádů (Robert Duvall a Will Patron) v čele se Sarou (Angelina Jolie) vyráží Memphis znovu do akce, aby zrealizoval největší automobilovou loupež všech dob.