Nebezpečná rychlost
Losangeleský policista (Keanu Reeves) se ocitne v pasti v městském autobusu, který má explodovat, pokud rychlost klesne pod 80 km/h, a musí pomoci jedné z vyděšených cestujících (Sandra Bullock) nasměrovat autobus do bezpečí!
Keanu Reeves, Sandra Bullock a Dennis Hopper v hlavních rolích tohoto pulzujícího thrilleru plného dechberoucích kaskadérských kousků a nečekané romantiky. Jack Traven (Reeves) je losangeleský policista vyslaný zneškodnit bombu nastraženou v autobuse pomstychtivým vyděračem (Dennis Hopper). A nejen to, Jack a jeho pasažérka (Bullock) musejí s autobusem uhánět ulicemi města rychlostí přes 80 km/h, jinak bomba vybuchne!