Chad Powers
Osm let po osudové chybě, která pohřbila jeho slibnou fotbalovou kariéru, se hvězdný quarterback Russ Holliday pokusí o comeback. V přestrojení za podivína Chada Powerse se přidá k upadajícímu týmu South Georgia Catfish.
Po náročném zápase venku uvíznou Catfish kvůli špatnému počasí na letišti v Arkansasu.