Legendy Studia Marvel
LEGENDY sledují, jak se ze zloděje jménem Scott Lang stal nejmenší z nejmocnějších hrdinů světa.
LEGENDY sledují Hope Van Dyneovou, která si nasazuje zmenšovací oblek s křídly, aby se stala Wasp.
LEGENDY vypráví příběh Hanka a Janet, prvního hrdinského páru, známého jako Ant-Man a Wasp.
LEGENDY popisují, jak se vzpurný sirotek Peter Quill stal vůdcem Strážců Galaxie.
LEGENDY přibližují, jak se Gamora, špičková vražedkyně, stala jedním ze Strážců Galaxie.
LEGENDY vypráví o proměně Nebuly z chladnokrevného zabijáka v hrdinku se srdcem na správném místě.
LEGENDY nám připomínají Rocketa, drzého mývala, který našel rodinu mezi Strážci Galaxie.
LEGENDY vypráví o cestě, která proměnila Plenitele ve skutečného Strážce Galaxie.
LEGENDY připomínají, jak se z mluvícího stromu jménem Groot stal Strážce Galaxie.
LEGENDY sledují dobrodružství největšího špiona světa a zakladatele týmu Avengers, Nicka Furyho.
LEGENDY se vracejí k příběhu Skrullů, rasy utlačovaných měňavců bojujících za svobodu.