V roce 2020 bude svět slavit 250. narozeniny Ludwiga van Beethovena. Skladatel je považován za jednoho z největších inovátorů klasické hudby. Ale co to opravdu znamená? Jak by svět 'zněl' bez něj? Existovaly by bez jeho geniality filmové skladby, jazz, konceptuální alba a mnoho dalšího tak, jak je známe?