Beethoven's Ninth: Symphony for the World
Devátá symfonie Ludwiga van Beethovena je možná nejpopulárnějším dílem klasické hudby na světě. Tento dokument ukazuje současné interpretace a představuje vášnivé osobnosti, které nám Beethovena a jeho dílo přibližují: čínský skladatel a držitel Oscara Tan Dun, anglický skladatel Gabriel Prokofjev a řecko-ruský dirigent Teodor Currentzis.