Paris You Got Me
„Umění může změnit vnitřní i vnější svět.“ Přesně tak to vnímá naše hrdinka Ksenia, když ji pouliční umělec George zláká do svého kouzelného světa uměleckých iluzí. Umělecký tanec o plnění vlastních snů. Paříži, propadla jsem ti!
Ksenia cestou domů náhodou narazí na pouličního malíře George. Jeho iluzionistické dílo, hluboká propast, ji ale nijak neohromí, a tak se rozhodne iluzi vyzkoušet a hodí na namalovanou zem kámen. George ji kouzelným trikem přiláká až k okraji obrazu. Ksenia zakopne a spadne do propasti, která se v tu chvíli stane skutečnou. O chvíli později se oba ocitnou v paralelním vesmíru. Jejich kroky se mění v taneční step, gesta v cákance barvy, činy v umění a umění ve tvorbu vlastní reality. Film je příběhem o fantastickém ohňostroji snílků a následcích hry s realitou.