Vetřelec ³
Ripleyová je i nadále pronásledována brutálním vetřelcem poté, co její záchranný modul ztroskotá na vězeňské planetě.
Po útěku z planety vetřelců havaruje loď s Ellen Ripleyovou na odlehlé a obydlené rafinerii rudy. Během života na rafinerii, dokud ji nezachrání její zaměstnavatelé, odhalí Ripleyová děsivý důvod havárie: na lodi byl černý pasažér – vetřelec. Ten dospívá a začíná zabíjet obyvatele, Ripleyová ale netuší, že jejím skutečný nepřítel je víc než jen zabijácký vetřelec.