Vetřelec: Romulus
Hororový sci-fi thriller, který navrací fenomenálně úspěšnou franšízu „Vetřelec“ zpět k jejím kultovním kořenům. Při prohledávání opuštěné vesmírné stanice se skupina mladých kolonizátorů setká s nejneúprosnější a nejsmrtonosnější formou života ve vesmíru. V hlavních rolích snímku excelují Cailee Spaeny, David Jonsson, Archie Renaux, Isabela Merced, Spike Fearn a Aileen Wu. Film „Vetřelec: Romulus“ režíruje mistr hororu Fede Alvarez podle scénáře, který napsal se svým blízkým spolupracovníkem Rodem Sayaguesem na motivy postav vytvořených Danem O’Bannonem a Ronaldem Shusettem. Producentem snímku je Ridley Scott, jenž režíroval původního „Vetřelce“ a díly série „Prometheus“ a „Vetřelec: Covenant“. Koproducenty byli Michael Pruss a Walter Hill.