Primos
Tater má velké sny a jedno léto, aby na ně přišla. Když její máma pozve na návštěvu jejích 12 bratranců a sestřenic, Tater se připravuje na nejhorší - ale nakonec prožije úžasné léto.
Inspirováno dětstvím tvůrkyně seriálu Natashy Klineové vyrůstající v okrajové části Los Angeles, „Primos“ vykresluje léta, která strávila se svými mnoha bratranci a sestřenicemi. Hlavní postavou je Tater Ramirez Humphreyová, excentrická dívka, která má do budoucna velké sny a jen jedno léto, aby na ně přišla. Vše se navíc zkomplikuje návštěvou jejích 12 bratranců a sestřenic. Seriál oslavuje multikulturní smíšenou mexicko-americkou rodinu Klineové a její zkušenosti s dospíváním coby Hispánka nové generace.