Kirby Buckets
Vítejte v Kirbyho světě! Je neuctivý, drsný a zcela pochybný. Kirbyho na dobrodružstvích doprovázejí jeho animované postavy, které vystupují ze stránek a pohybují se v jeho světě.
Vítejte v Kirbyho světě! Je neuctivý, drsný a zcela pochybný. Třináctiletý Kirby Buckets sní o tom, že se stane slavným animátorem jako jeho idol. Se dvěma nejlepšími kamarády, Fishem a Elim, putuje svým výstředním městem, kde se ve trojici často snaží uniknout potížím, než je chytí Kirbyho sestra Dawn a její nejlepší kamarádka Belinda. Kirbyho na dobrodružstvích doprovázejí jeho animované postavy jako Macho Taco nebo Tri-Butt, které v jeho představách vystupují ze stránek a pohybují se v jeho světě.