Predátor
Tým vojenské záchranné jednotky, kterou vede major Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger), je během mise ve středoamerické džungli pronásledován nelítostnou mimozemskou stvůrou.
Major Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) je velitelem zkušené vojenské záchranné jednotky, která v latinskoamerické džungli pátrá po spojencích zajatých partyzány. Ačkoli se zpočátku zdá, že jde o úspěšnou misi, náhle se začne dít něco příšerného a nevysvětlitelného: muži jsou jeden po druhém zabíjeni nemilosrdným, neviditelným a zdánlivě nezastavitelným mimozemským nepřítelem!