Predátor: Zabiják zabijáků
Tato původní animovaná antologie sleduje tři nejzuřivější válečníky v historii lidstva: vikingskou nájezdnici, která vede svého malého syna na krvavou výpravu za pomstou, nindžu ve feudálním Japonsku, který se v brutálním boji o nástupnictví postaví svému samurajskému bratrovi, a pilota z druhé světové války, který se vydává na oblohu, aby prozkoumal nadpozemskou hrozbu pro spojenecké síly.