Crossover
Seriál The Crossover, natočený podle bestselleru Kwameho Alexandera, sleduje dvojčata Bellovy – Jordana zvaného „J.B.“ a Joshe zvaného „Filthy“, dva basketbalové talenty na druhém stupni základní školy, kteří se potýkají s dospíváním, odloučením a uplatňováním pravidel svého otce – basketbalového trenéra – na hřišti i mimo něj.
J.B. a Filthy mají všechno promyšlené, ale otcovy zdravotní problémy by mohly vše nadobro změnit.
Filthy se uchýlí k vúdú, aby prolomil sérii porážek svého týmu a zničil soupeře Zumu.
Během plesu Harlemské renesance se s příchodem tropické bouře rozplynou velká očekávání.
Zábavný večer se zvrtne, když si Filthy začne vyřizovat účty se svými basketbalovými hrdiny.
Rodinná návštěva inspiruje Chucka, aby se setkal s někým ze své minulosti, a Filthy se usmíří s J.B.
Ve škole koluje video z potyčky na kluzišti a Crystal stojí před těžkým rozhodnutím.