Spaced Out
Chtěli jste někdy letět do vesmíru? Zajímá vás Mléčná dráha nebo zda skutečně existují mimozemšťané? Pak vyzkoušejte seriál Spaced Out! Poznejte náš vesmír prostřednictvím snímků pořízených Hubbleovým vesmírným dalekohledem a podívejte se, jak inspiruje náš svět a kulturu.
Jason Kalirai a Joel Green hovoří o tom, co je inspirovalo k tomu, aby se stali astrofyziky.
Seznamte se s všestranností Hubbleova dalekohledu a s tím, jak tento dalekohled učí a motivuje svět.