Fellini - Io Sono Un Clown
Za filmem „Fellini – I’m a Clown“ (Fellini – Jsem klaun) se skrývá podivuhodný a úžasný příběh mladého amerického producenta Petera Goldfarba, který v roce 1967 přesvědčil slavného italského režiséra Federica Felliniho, aby vůbec poprvé něco natočil pro americkou televizi.