Mio Papà
Bezstarostný potápěč Lorenzo žije pro svobodu a vyhýbá se závazkům. Když se ale zamiluje do Claudie, vytvoří si pouto i s jejím šestiletým synem Matteem. Začne mezi nimi vznikat skutečný vztah otce a syna, dokud osud s jejich příběhem nezatočí a nedovede je k nečekanému konci.