Cesta bojovníka
Vikingského chlapce, jediného přeživšího po ztroskotání lodi, adoptují domorodí Američané, ale když po letech vtrhne na území jiná vikingská skupina, bude mladík bojovat za svůj nový národ.
V nezkrotné, prapůvodní Americe se 500 let předtím, než Kolumbus dosáhne jejích břehů, odehrává epický souboj mezi láskou a nenávistí, který změní osud jednoho muže a budoucnost celého národa: Cesta bojovníka. Tato akční dobrodružná sága ukazuje mimořádně strhující, ale doposud nezobrazovanou epochu v historii lidstva – kdy z ničeho nic připluly vikingské „dračí“ lodě z tajemných severských zemí a napadly nedotčenou severní Ameriku. Film Cesta bojovníka je inspirovaný historickými zjištěními, ale doplněný kouzlem a stylem moderního grafického románu. Ožívá tak ve filmovém spektáklu plném intenzivní a nezkrotně akce.