Královna kvízů
Film Královna kvízů studia 20th Century Studios je zábavná a srdečná komedie s Awkwafinou, Sandrou Oh, Jasonem Schwartzmanem, Holland Taylorovou, Tonym Halem a Willem Ferrellem o odcizených sestrách z dysfunkční rodiny a soutěžním pořadu, který by mohl být klíčem k záchraně jejich vztahu. Film režírovala Jessica Yu a scénář napsala Jen D'Angelo.