komedie, přírodopisný
Tom Popper je úspěšný podnikatel, který nemá ponětí o tom, co je v životě skutečně důležité, dokud nezdědí šest roztomilých tučňáků, kteří promění jeho newyorský byt v zimní říši divů.
Tom Popper je úspěšný podnikatel, který nemá ponětí o tom, co je v životě skutečně důležité, dokud nezdědí šest „roztomilých“ tučňáků, každého s jedinečnou osobností. Tomovi rozjívení spolubydlící brzy promění jeho luxusní newyorský byt v zasněženou zimní říši divů a zbytek jeho světa obrátí vzhůru nohama. Film vznikl na motivy klasické dětské knihy, která získala několik ocenění.