Turmspringer
Tuan a Felix jsou od dětství nerozluční. Trénují na olympiádu ve skocích do vody, ale jejich láska trpí pod tíhou konkurence. Vrcholový sport umí být krutý a Tuan je ochotný obětovat mu všechno. Nebo snad ne?
Tuan a Felix se jako malí kluci u Baltského moře zamilují do vody. Stanou se z nich skokani, díky čemuž mohou trávit odpoledne po škole spolu v bazénu. Brzy ale zjistí, že ve vrcholovém sportu jde hlavně o výsledky a jejich přátelství se tak postupně mění v nelítostnou rivalitu. Když se oba utkají na olympiádě, v sázce je vítězství i jejich budoucnost. Felix se však nečekaně vážně zraní, a přestože má Tuan šanci vyhrát, nakonec dá přednost svému parťákovi.