Sám na Moři
Podle skutečné události. V listopadu 2000 se Yves Parlier chystá zúčastnit závodu Vendée Globe. Tento jachtařský závod kolem světa je považován za nejtěžší na světě, a to s jednou rukou, bez mezipřistání a bez pomoci. Yves je hnán svým soutěživým duchem a je odhodlán zvítězit. Favorit závodu však v Pacifiku zlomí svůj stěžeň.
Podle skutečné události. V listopadu 2000 se Yves Parlier chystá zúčastnit závodu Vendée Globe. Tento jachtařský závod kolem světa je považován za nejtěžší na světě, a to s jednou rukou, bez mezipřistání a bez pomoci. Yves je hnán svým soutěživým duchem a je odhodlán zvítězit. Favorit závodu však v Pacifiku zlomí svůj stěžeň. Navzdory riziku se rozhodne svou loď opravit a v závodě pokračovat. Technický kousek, sportovní výkon, ale především příběh člověka, který se vydává na cestu sebepoznání. Sám na moři nás vezme na mimořádné dobrodružství do samotného srdce oceánů.