Anne, jazyková nadšenkyně se smyslem pro svérázné výrazy, se cítí utlačována psaním o letní módě a salátech z quinoy v nóbl časopise. Svěří se svému příteli Timovi, sní o práci s větším přesahem a hledá lásku, zatímco se stará o svého otce. Následuje cesta za změnou a naplněním.