Het Geheim
Osmiletý Ben se učí kouzlit a naprosto propadá triku se zmizením. Hra se ale mění v celostátní skandál, když se zdá, že jeho kamarádka Sylvie zmizela doslova. Ben a jeho rodina jsou tak vtaženi do napínavé záhady, ve které musí Ben rozluštit, co je skutečné a co jen iluze.