Brabançonne
Dvě soupeřící belgické dechovky, jedna vlámská a druhá valonská, se připravují na evropské finále. Když zemře sólista vlámské kapely, plánují získat hvězdného trumpetistu ze soupeřova týmu. Následuje hudební romantická komedie plná sabotáží, duetů a nečekané lásky v honbě za vítězstvím.