drama, romantický
V roce 1953 nastoupí tři mladé ženy do letadla na Nový Zéland, aby se provdaly za své snoubence. Na palubě se seznámí s okouzlujícím Frankem, který navždy změní běh jejich životů. V nové zemi se odvíjí desítky let plných propletených příběhů lásky, ztráty a přátelství.