Gepardí kočky
Seznamte se s Gepardími kočkami, čtyřmi puberťačkami, které musí čelit nástrahám dospívání a přitom se snaží prozpívat a protančit k nedosažitelné nahrávací smlouvě. Dívky se seznámí se slavným hudebním producentem, který je z talentových soutěží dovede až do nahrávacích studií... jenže když tahle divoká čtyřka zjistí, že jejich velká příležitost v sobě skýtá řadu nástrah, pochopí, že své sny si splní jen tehdy, když zůstanou věrné samy sobě.