Sofie První: Byla nebyla jedna princezna
V pohádkovém světě Enchancie žije Sofia, úplně obyčejná holka. Její život se ale rázem změní, když si její maminka vezme krále. Sofia se musí naučit, jak se žije v královské rodině, a přitom si dál jít za svými sny.