Marvel Hit-Monkey
Japonský sněžný Opičák se za pomoci ducha amerického zabijáka vydává pomstít tokijskému podsvětí a stává se z něj slavný zabiják zabijáků.
Opičák, Bryce, Haruka a zabijácký spolek navštíví pastýřův ranč, aby získali poslední relikvii.
Bryce se zdráhavě vkrade do Slykeovy mysli, aby zachránil opičáka před sadistickým vrahem.
Zabijácký spolek použije předělanou relikvii, aby na New York seslal veškerou sílu přírody.
Opičák a Bryce bojují s Boonem napříč dějinami, což donutí opičáka čelit svému skutečnému původu.