Anna a král
Anglická guvernantka přijíždí do Bangkoku (kolem 70. let 19. st.), aby učila královské děti, a uprostřed politických komplotů vybuduje s králem vášnivý (avšak počestný) vztah, který se zapíše do historie Siamu a vdechne jí nový život.