20/20 uvádí Toy Story: Příběh hraček - 30 let a ještě dál
Pohled na čtyřicetiletý odkaz studia Pixar optikou jeho inovativní a nesmírně úspěšné filmové série „Toy Story“. Pořad vás zavede přímo do studia Pixar Animation Studios v kalifornském Emeryville a přinese rozhovory s herci z původního obsazení.