Nový klub Mickeyho Mouse přijíždí do Světa Walta Disneyho na vystoupení. Při zkoumání kouzelného království a jeho okolí však narazí na celou řadu problémů.
Mušketýři z Nového klubu Mickeyho Mouse přijíždějí do Světa Walta Disneyho na živé vystoupení. Zároveň doufají, že si budou moct užít a odpočinout v kouzelném království, ovšem při zkoumání areálu narazí na řadu problémů.