Operace: Zlomený šíp
Christian Slater a John Travolta hrají hlavní role v akčním thrilleru o spiknutí, jehož cílem je ukrást jadernou hlavici a získat za ni výkupné — a o jediném muži, který tomu může zabránit.
Dvojice pilotních es stojí proti sobě, když se jeden z nich rozhodne unést jaderné hlavice z experimentálního bombardéru B-3 — ve vzduchu i na zemi, přes vlaky, Humvee, vybuchující vrtulníky a další. Darebácký pilot si se svým bývalým chráněncem hraje na kočku a myš.