Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu
Borat Sagdiyev, reportér a šestý nejznámější Kazach, se vydává na cestu do Spojených států, aby se dozvěděl něco o americké kultuře. Výsledek je k popukání!