Život pod vodou
Uznávaný oceánograf Steve Zissou (Bill Murray) se se svou posádkou – Týmem Zissou – vydává na expedici, jejímž cílem je ulovit záhadného a možná neexistujícího žraloka jaguářího, který sežral Zissuova spolupracovníka na jejich poslední výpravě.
Mezinárodně uznávaný oceánograf Steve Zissou (Bill Murray) se se svou posádkou – Týmem Zissou – vydává na expedici, jejímž cílem je ulovit záhadného a možná neexistujícího žraloka jaguářího, který sežral Zissuova spolupracovníka na jejich poslední výpravě. Na cestě je provází mladý pilot aerolinek, který může a nemusí být Zissoův syn (Owen Wilson), překrásná žurnalistka (Cate Blanchett), která má napsat o Zissouovi reportáž a Zissouva odtažitá žena a producentka jeho dokumentů Eleanor (Anjelica Huston). Cestou je čeká celá řada dobrodružství včetně setkání s piráty, únosu a bankrotu. Na Oscara nominovaný režisér a scénárista Wes Anderson do své podmořské komedie obsadil ještě další hvězdy, a těmi jsou: Willem Dafoe, Jeff Goldblum, Michael Gambon, Noah Taylor, a Bud Cort.